Rohesmuuti

Tundub, et praegu on roheliste smuutide aeg. Inimesed otsivad võimalusi oma energiataseme tõstmiseks ja erinevateks puhastuskuurideks. Sügis on ju käes ja päikest vähem.

Pakume Sulle Merikese rohesmuuti retsepti, mis annab Sinu kehale mono- ja polüküllastamata rasvhappeid, vitamiine A, K ja C, fosforit, kaaliumit, folaate, naatriumit, magneesiumit, kaltsiumit ja veidi kiudaineid.

Valmistamiseks vajad 300ml vett, 1/2 avokaadot, 1 kiivit, peotäis spinatit, 1 pirni, 1 rohelist õuna (Granny Smith), ¼ tl matchat.

Puhasta ja koori kõik koostisosad ning purusta blenderis ühtlaseks massiks. Kaunista kooritud kanepiseemnetega.

Tervislikku sügist!

Sinu toiduklubi “Toiduga sõbraks”

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s