Valik hommikusööke

Kool on algamas ja meie, toiduklubis, oleme tõelised hommikusöögi fännid. Pakume sügisesteks hommikuteks mitu head retsepti, millega lapsi ja ennast energiliseks päevaks ette valmistada. Osa neist vajavad väikest õhtust ettevalmistust kuid hommikune ettevalmistus ei võta rohkem kui 15 minutit. Seega saad kasuliku hommikusöögi kiiresti valmis.

Merikese toor-kaerahelbepuder seemnete ja marjadega

4691

Valmistamiseks vajad 200 ml täistera, gluteenivabu kaerahelbeid, 200 ml vett, 100 ml kookospiima, 2 tl maapähklivõid, 2 tl tšiiaseemneid, 1 tl vahtrasiirupit, natukene maapähklivõid ning kaunistuseks maasikaid, mustikaid, kanepiseemneid.

Valmistamiseks pane õhtul kaussi kaerahelbed, lisa vesi, chia seemned ja kookospiim. Hommikul maitsesta maapähklivõi, seemnete ja marjadega.

See lihtsa vaevaga valmistatav kaerahelbepuder on hea süsivesikute ja kiudainete allikas (hea ajule ja seedesüsteemile) ning annab päeva alustuseks vajaliku energia. Seemned lisavad kehale kasulikke asendamatuid rasvu (hea ajule, südamele), mineraalid Mg (hormonaalne tasakaal, närvitalitlus), biotiin (ainevahetuse ja energia loomiseks), folaadid ( vereloome jaoks), kaalium ja fosfor on vajalikud südamelihaste-, luude/hammaste ja aju ja kesknärvisüsteemi jaoks.

Kristini hirsipuder

4693

Valmistamiseks vajad 70g hirsitange, 100ml kookospiima, 1 vaniljekaun, 10g kookoshelbeid, 60g vaarikaid ja 5g mett.

Pese hirss korralikult külma veega ja pane eelmisel õhtul likku. Kurna hirss ja aseta keevasse vette, hauta tasasel tulel kuni vesi on imendunud, seejärel lisa vaniljekaun ja kookospiim, hauta viimase imendumiseni. Serveeri kookoshelveste, vaarikate ja soovi korral meega.

Katrini omlett paprika ja juustuga

4694

Katrini omlett paprika ja juustuga 

Valmistamiseks on vaja 2 muna, veidi meelepärast riivitud juustu (mina kasutan Eesti juustu), 1/2dl piima, 1/4 paprikat. Maitsestamiseks soola, pipart ja tilli ning lisandiks meelepärane salat.

Klopi 2 muna ja piim kahvliga segamini, lisa sool ja pipar. Prae meelepärase rasvainega (kookosõli, oliiviõli või muu ja veidi võid lisaks) ühelt poolt. Keera pannil ümber ning raputa peale riivjuust ja paprika viilud. Keera üks omleti pool teisele peale ning serveeri.

Või siis äkki hoopis mitmevilja leib lõhe ja meelepärase lisandiga? Muna, avokaado, till, salat jne.

P1000281

 

Mõnusaid hommikusööke!

Sinu toiduklubi “Toiduga sõbraks”

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s