Missiooniga smuuti

Sel nädalal käis meil toiduklubis külas Froosh smuuti tootejuht Eduard. Froosh ei ole Eesti bränd kuid oma põhimõtetelt on see sama eriline kui meie oma toiduklubi “Toiduga sõbraks”.

Üle poole Frooshi smuutide toorainest tuleb arengumaadest, kus puuviljakasvatus mängib majandusliku arengu saavutamises olulist rolli. Puuviljapartnerite valimisel pööratakse tähelepanu sellele, et farmerid teeksid ausat äri ning panustaksid oma töötajate heaolusse ja sellele, et tarnida saaksid ka väga väikesed kasvatajad.

Frooshi smuutid sisaldavad palju, palju puuvilja ning on täiesti naturaalsed. Näiteks sisaldab üks mango-apelsini smuuti 3/4 mangot, 1 1/2 õuna, 1/2 banaani ja 1 terve apelsini. Tegu on esimese Tartu Ülikooli juures uuritud smuutiga, millest saad kaetud arvestatava hulga oma päevasest antioksüdantide vajadusest.

bottles

Frooshil ei ole ÖKO märki, kuna paljud farmerid on väikesel maalapil kasvatavad pered või ettevõtjad, kes toimetavad klasterites, et oma aiasaadustega tootjani jõuda.  Kuna Frooshi eesmärk on toetada parema elukvaliteedi tagamist arengumaades, siis ei ole orgaaniliste viljade kasvatamine koostöö tingimuseks. Küll aga kontrollitakse pestitsiide sisaldust ja tagatakse tooraine kvaliteet.

Eestis on võimalik osta kümmet Frooshi maitset. Uusimaks maitseks on lehtkapsa, sidrunheina ja pirni smuuti.

Kui Sul teinekord päevane puuvili söömata jääb, siis võid vabalt Frooshi poole haarata.

Sinu toiduklubi “Toiduga sõbraks”

 

 

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s