Tervislikud vahepalad

Sel nädalal oli meil toiduklubis juttu vahepaladest. Saime teada, et peamiste toidukordade vahel väiksemate lisapalade söömine võib aidata tagada madalamat keha stressitaset ja stabiilsemat veresuhkru taset.

Need mõlemad on olulised aitamaks kontrollida isusid rasvase ja magusa järele ning selleks, et toetada kaalulangetamist ja head enesetunnet.

shutterstock_429818722.jpg

Head valikud vahepalaks on:

  • Puuvili + natuke pähkleid või seemneid
  • Täisteraleiva viil taimse pasteedi (hummused, läätsedest või avokaadost valmistatud määrded jpm) või kalaga, kõrvale rohkelt värsket salatit või lihtsalt kurki ja tomatit
  • Toores köögivili (beebiporgandid, värske kurk ja tomat, roheline hernes, lillkapsa või brokoli õisikud, nuikapsas jms)
  • Toorsalat taimse külmpress-õliga, millele võib lisada konservube, kala, muna, seemneid ja viilu leiba
  • Smuutid (peamisteks komponentideks võiksid olla roheline lehtvili ja köögivili, maitseks aga sobib lisada natuke banaani, apelsini ja mustsõstraid või jõhvikaid)
  • Jogurt marjade ja/või seemnete/pähklitega (vali heade bakteritega, väiksema suhkrusisaldusega ning kunstlike värvaineteta naturaalne jogurt)

shutterstock_130340249

Toiduklubi soovitab süüa regulaarselt ning kontrollida süsivesikute hulka ja tüüpi söögis. Menüüs tasub Sul vähendada rafineeritud toodete kogust (valget suhkur, saiakesed, koogid, pirukad, küpsiseid ning kuivatatud puuviljad) ning suurenda värske toidu hulka, et saada maksimaalselt vitamiine ja mineraalaineid. Piira alkoholi ja magusate jookide tarbimist.

Mõnusaid söömisnaudinguid!

Sinu toiduklubi “Toiduga sõbraks”

 

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s