Hommikuse liigutamise võlud

Toitumise kõrval ei saa jätta tähelepanuta ka liikumise olulisust. Usume, et see millal ja kuidas keegi spordib, treenib või ennast liigutab, on igaühe personaalne eelistus ja enesetunde küsimus. Selles loos aga jagame mõtteid sellest, miks hommikune treening võiks Sulle hea olla.

Peamiseks põhjuseks on kindlasti fakt, et kui oled hommikul kasvõi 10 minutit võimelnud, oled Sa lihtsalt emotsionaalselt palju paremini päevaks valmis. Sa oled õnnelikum, sest tegid midagi ära, Sinu keha on aru saanud, et nüüd on hommik käes ja aeg tegutseda ning Sul on ilmselt lihtsalt füüsiliselt rohkem jaksu eesseisvale päevale vastu astuda.

shutterstock_152853110

Nüüd aga jagame Sinuga saladuse, millele Sa võib-olla ei ole mõelnudki. Hommikuti nimelt on palju lihtsam iseenda jaoks aega leida. Tihti on ju nii, et õhtul ei jõua trenni sest muud asjad on juba hunnikus, ees. Hommikul aga teised magavad ning samuti ei ole erinevaid kohtumisi või tegevusi, mis võiksid Sinu isikliku liigutamise ajaga konflikti minna. Jätagi siis õhtune aeg pere ja lähedaste jaoks. Tee oma treening võimalikult vara ära.

shutterstock_725615278.jpg

Mõnede uuringute tulemuste põhjal väidetakse, et kui inimesed teevad oma treeningu enne hommikusööki, siis mõjub see väga hästi rasvapõletusele. Seega kui Sinu eesmärgiks on parem füüsiline vorm kaalukaotuse läbi, siis tasub ka sellepärast võimlemine või treenimine hommikusse paigutada.

Siin on Sulle mõned hommikuvõimlemise nipid:

shutterstock_738253615.jpg

 

Armasta ennast ja oma hommikuid. 🙂

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s