Parimad hommikusöögid

Kui eelmises loos oli fookus hommikusöögi olulisusel, siis nüüd anname nõu hommikusöökide valimise osas. Muide. Toidusõbrad võivad kinnitada, et hea hommikusöögi valmistamiseks ei lähe hommikul kindlasti üle 30 minuti. Seega vabandusi, hommikust mitte süüa, ei ole, sest kiired variandid valmivad minutitega.

Kiudaineterikkad hommikusöögid on midagi, mida me soovitaksime kõige esimesena. Seda sellepärast, et kiudained tekitavad Sinus rahulolutunnet ja nii et tule Sul suurt vajadust, järgmise toidukorrani, midagi lisaks hamba alla otsida. Sedalaadi hommikusöökide hulka kuuluvad täisterapudrud ja -leivad, paljud köögiviljad ja puuviljad, marjad, chia seemne pudingud, erinevad road ubadest või läätsedest ning ka erinevad smuutid. Pudru maitsestamiseks sobivad lisaks marjadele ja puuviljadele hästi ka mesi, kaneel, erinevad seemned, pähklid ja kookospiim. Teame ka inimesi, kes lisavad pudrule näiteks muna. Leivakatteks sobivad taimsed määrded (hummus, oavõie, guacamole jne), kalkunisink, kurk, tomat, idandid, maitseroheline jpm.

shutterstock_519408688

Mõned konkreetsemad näited oleksid: kinoa puder riivitud õuna ja kaneeliga, Bircheri müsli; 8 aarde puder (8 Treasures congee).

Valgurikkad hommikusöögid oleks meie järgmine soovitus. Need jätavad Sulle kõige kauemaks täiskõhutunde. Siia kuuluvad kõik erinevad munatoidud (omletid, munapudrud, fritatad, hispaania omlett, munamäärded jne), singid, kreeka – ja maitsestamata jogurtid, kohupiimatooted jpm.

shutterstock_241170235.jpg

Mõned konkreetsemad näited oleksid: omlett paprika, singi ja juustuga või erinevate köögiviljadega (mais, sibul, paprika, brokkoli, seened); kreeka jogurt röstitud kaerahelveste ja marjadega, kreekajogurti magustoit maapähklivõiga; hispaania omlett sibula ja kartuliga, kodujuustu salat tomati ja heeringaga jne.

shutterstock_611218415

Hommikusöögid saavad muidugi ka olla nii valgu kui kiudaineterikkad (nagu ka mitmed ülaltoodud näited) või siis sellised, mis ei sisalda kuigi palju ei üht ega teist. Nende kahe toitaine saamine hommikul aga, aitab Sinu päeva kindlasti edukamaks muuta. Kõikide hommikusöökide juures, on tähtis jälgida ka suhkrusisaldust tooraines. Mõnikord peidab lisatav suhkur end ka seal, kus me seda oodata ei oska ning tarbime seda enesele teadmata rohkem kui vaja.

Kui Sul on küsimusi hommikusöökide kohta või soovid, et teeksime mõne “Toiduga sõbraks” toiduklubis mõne retsepti, mis Sulle huvi pakub, siis kirjuta meile.

Head nautimist.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s